Attraktivare fastighet och nöjdare kunder genom mätbara resultat
Vill du kunna lova dina kunder eller hyresgäster den kvalitet och renhet som de förväntar sig? MTR Facility Management säkrar ett uthålligt förbättringsarbete i världsklass som bidrar till högre kvalitet, högre effektivitet och långsiktiga kundrelationer. Våra ISO-certifierade moderna metoder och vårt nytänkande, i kombination med vår förståelse för kundens upplevelse av miljön, gör oss unika i branschen.

Våra medarbetare är välutbildade i städteknik och materialkunskap för att säkerställa en ren kundmiljö. Våra moderna systemstöd för uppföljning och analys och högteknologiska metoder gör oss till en stabil partner för rena och fungerande kundmiljöer.
Våra tjänster inom lokalvård är följande:
- Uppföljning och rapportering i realtid
- Höghöjdsstädning
- Invändig och utvändig fasadrengöring
- Akuta insatser och hantering av kroppsvätskor, sprutor, etc.
- Golvrengöring
- Fönsterputs
- Städning i säkerhetsklassad miljö
- Trappstädning
- Rengöring av skyltar, hissar, mm
- Rengöring av toalett/hygienutrymmen
- Dygnet runt bemanning
- Akut halkbekämpning
- Avfallshantering
Vi är en klottersaneringsleverantör som tar helhetsansvar, från detektion, till felanmälan, sanering och uppföljning.
Våra tjänster ger kunderna en garanti att klottret är borta inom 24 timmar:
- Fullständig borttagning av all klotter (tags, affischer, klistermärken, etc.)
- Sanering på alla typer av ytor
- Detektering
- Foliering
- Reparation
- Högtryckstvätt
- Höghöjdssanering
- Klotterskydd
- Daglig uppföljning och kontroll
- Polisärendehantering och rapportering
Behöver du hjälp med ärendehantering eller support? Vår verksamhet är i drift dygnet runt, årets alla dagar. Vi hanterar felanmälningar, övervakar larm samt tillhandahåller olika typer av support. Varje månad hanterar vi i snitt ca, 12 500 ärenden. Ca 93 % av samtalen besvaras inom 2 minuter.
Senast uppdaterad: 2021-11-19